Scrie 3 realizari din 2007 si 3 obiective pentru 2008


sfarsit de an, timp de bilant..

1. Ai avut obiective la inceputul lui 2007 ? Scrie 5 realizate din ele, cele mai importante pentru tine.

2. Ce obiective ai pentru 2008 ? personale, profesionale, de crestere personala, spirituala, financiara etc

curios ref realizarile si obiectivele mele ?

1. realizari 2007:

mi-am ajutat baiatul sa-si depaseasca un moment de rascruce in viata, primele examene🙂

am simtit cum e sa fii independent financiar 100% si sa ai satisfactia muncii tale in mod diferit;

am obtinut noi oportunitati de afaceri pentru acum si viitor

am citit mai multe carti de crestere personala si educatie financiara🙂

2. obiective 2008 :

– mai multe oportunitati de afaceri

– promovarea protectiei mediului si valorilor culturale si istorice ale Bucurestiului

– mai mult timp liber pentru citit, prieteni, familie, calatorii in tara si strainatate🙂

aveti si alte sugestii pentru mine ?🙂

2 thoughts on “Scrie 3 realizari din 2007 si 3 obiective pentru 2008

  1. Realizarile mele nu se pot cuantifica concret, pt ca sunt la nivel de relationare cu cei apropiati,asta e cea mai mare bucurie a mea,copilul meu,apropierea de el in anul care a trecut,faptul ca am invatat sa il cunosc,sa il ascult.Un alt lucru este ca am participat la cursuri de inteligenta emotionala care m-au invatat sa ma cunosc,sa ma modelez ca personalitate mai armonioasa.In mare asta e…Multumesc lui Dumnezeu pentru oamenii pe care mi i-a scos in cale.

    Ca obiective am sa fiu o fiinta mai calda,sa pot sa fiu acolo cand altii imi cer sprijinul intr-un fel sau altul.Sa invat sa ma bucur cu toata fiinta mea de tot ceea ce inseamna o viata de om traita clipa de clipa.Sa pot sa daruiesc din timpul meu,din inima mea.Sa invat sa nu ma mai tem de incercarile vietii…

    Leave a Reply

  2. Anul 2007 a fost ptr mine continuarea unei mari deceptii sentimentale si despartirea defitiva de cei pa care-i iubesc . Asta a fost alegerea lor . Din punst de vedere profesional mi-am continuat degringolada in cautarea unui loc de munca stabil. intr-un cuvant 2007 a fost un an ceva mai rau decat ceilalt de pana acum.

    Pentru 2008 mi-am propus o schimbare radicala a vietii , a imaginii mele si asta mai ales faptului ca am descoperit dupa ani de zile traiti in umbra ca exista pa pamantul asta oameni, prieteni care te vor mai sus , care-ti vor binele. Acestor prieteni le doresc tot binele de pe lume si se ramanem impreuna ptr ca asa vom reusi. Vreau ca 2008 sa fie anul schimbarii in bine in viata mea, anul cand voi incepe sa fac mai mult ptr acei oameni care au nevoie de ajutor , de sprijin si de o vorba buna. DUMNEZEU SA NE AJUTE PE TOTI.

Lasă un răspuns

