Sunt la nr 13 la Growing Blogs azi 13 ianuarie :)


Nu mi-a fost niciodata frica de 13. Poate pentru ca sunt nascuta intr-o zi de 13. August. (anul e in continua schimbare, astfel incit sa am mereu tot 27 ani :))

si azi, 13 ianuarie imi spune o prietena ca sunt la nr …. 13 la Growing blogs din Romania ale wordpress. si in toate listele de obicei ma nimeresc tot la 13…norocul meu :)))
growing blog 13

Chiar si 3 si 33 mi-au purtat intotdeauna noroc. Ia uitati coincidenta inca si mai mare pt azi : sunt la …33 la Top Posts WordPress din Romania –🙂

top posts blog wordpress 33 mariana duma

One thought on “Sunt la nr 13 la Growing Blogs azi 13 ianuarie :)

  1. si eu tot in 13 sunt nascut si multe zile de 13 au fost importante si interesante ptr mine:). congratz 4 going up, ca sa nu zic growing up🙂

Lasă un răspuns

