Noutatile mele


1. Am descoperit un site motivational f interesant – uitati aici niste prezentari care chiar merita vazute pe indelete http://www.succesulpersonal.ro

2. Am inceput un nou business deosebit de interesant, pentru care am nevoie de parteneri deschisi la minte, cu abilitati de comunicare si relationare si cu atitudine pozitiva, de invingator🙂 Proiectul este pentru timpul liber si ies bani foarte interesanti pentru cei dedicati.

3. baiatul meu a luat premiul 1 pe scoala la olimpiada de engleza.🙂 urmeaza cea pe sector…veti spune ca eu sunt „de vina”… ei bine, nu chiar. eu i-am pus doar bazele, vorbind cu el fluent in ro si engleza de la 2 ani… in rest, citeste singur carti, enciclopedii, site-uri internet in engleza, imi povesteste aproape zilnic episoade din National Geographic, Discovery, Animal Planet … in engleza🙂 deci e meritul lui 95%

4. simbata trebuie sa organizez a doua intalnire pentru Consiliul Cetatenilor ce lupta pentru salvarea Bucurestiului si nu am o idee de o sala f reprezentativa, unde sa putem vorbi cam 30 oameni, sa NU SE FUMEZE, si unde va veni si presa… ANY IDEAS ?

One thought on “Noutatile mele

  1. Am fost o data la o conferinta de psihologie, pentru care s-a inchiriat un amfiteatru de la Leu, din Fac. de Electronica; ma gandesc ca poti gasi o sala incapatoare si draguta. Acolo sigur nu se fumeaza. Acum nu stiu ce inseamna „reprezentativ” pentru tine. Succes oricum!

    P.S. Imi place site-ul de la punctul 1!

Lasă un răspuns

