Cum intampini o zi de luni :)


Ca o continuare a postului anterior, am primit intrebari ref cum imi voi petrece eu pozitiv aceasta zi de luni:

1. cu un mic dejun sanatos, din salata de fructe, care-mi va da energie si buna dispozitie pentru toata ziua🙂

in acest timp ascult fie muzica energizanta fie un CD de dezvoltare personala care imi asigura tonusul si focusarea pe toata ziua

2. imi verific lista de taskuri prioritare in Outlook: important + urgent, doar urgent, doar important, si doar apoi ne-urgent si ne-important (pentru cine nu stie, sa citeasca The Seven Habits of Highly Effective People de Steven Covey🙂

3. in prima parte a zilei fac ce este mai greu, urgent si important, pentru ca am cea mai mare energie: telefoane, emailuri, programari intalniri de business

4. la prinz maninc, nu mult ci suficient cit sa-mi asigur tonusul pentru tot restul zilei

5. Epuizez taskurile doar urgente ale zilei si apoi trec la cele doar importante si tot asa… spre cele ne – ne

De exemplu, acum imi pregatesc plecarea la Atena de peste o saptamina, unde voi sta 8 zile. Am deja stabilite intalniri cu potentialii mei clienti de marketing si vanzari dar si intalniri personale cu prietenii🙂

As mai avea timp si pentru alte intalniri de business, daca vreunul dintre voi are nevoie sa-l reprezint acolo cu ceva🙂

6. seara particip la un seminar de training de dezvoltare personala si afaceri (pt detalii scrie-mi pe privat mariana . duma @ gmail.com )

7. dupa 8 seara stau de povesti cu fiul meu cel pasionat de geografia lumii si cultura generala, care ma „asasineaza” cu noutati din toate domeniile citite de el in zecile lui de enciclopedii sau auzite la Discovery si National Geographic

8. doar dupa 9 seara raspund la mailurile personale si de actiune civica… timp de 1-2 ore si apoi citesc presa online, cu o ureche si la Mircea Badea🙂

in postul de maine voi raspunde citorva amici care ma tot intreaba „ce inteleg eu prin succes”…

Tu ce faci in aceasta zi de luni ?🙂

One thought on “Cum intampini o zi de luni :)

Lasă un răspuns

