Voi fi 9 zile la Atena…


….si citiva parteneri de afaceri m-au certat ca i-am anuntat mult prea tarziu pentru a-mi pregati niste contacte de potentiali clienti pe care as fi putut sa-i vizitez in numele lor…

Asta mi-a dat ideea sa-mi anunt partenerii cu cel putin 2 luni inainte de plecarile in afara, unde pot sa-i reprezint ca Director de Vanzari Internationale🙂

Astfel, anunt de pe acum ca din 2 in 2 luni merg la Atena cite 2 saptamini, iar in august sunt 3 saptamini la New York. Ca sa aiba toata lumea timp sa pregateasca contacte, intalniri si prezentari pentru mine🙂

O sa anunt si alte vizite pe masura ce am confirmari.

2 thoughts on “Voi fi 9 zile la Atena…

Lasă un răspuns

