azi sunt onorata sa fiu imediat peste Bucurenci la Top Posts :)


am trait s-o vad si pe asta… imi da un prieten o poza surpriza: vad ca sunt imediat peste Bucurenci in Topul Blogurilor romanesti de pe wordpress (nu va ganditi la prostii…of cu limba asta romaneasca…:) sunt onorata de asa o „alipire” evident🙂 doar el e persoana publica, ultra citita si mediatizata (pe care o cunosc si personal si in emisiunea caruia am si aparut) iar  eu nu sunt persoana de media (si nici nu imi doresc😛 iubesc prea mult libertatea de a merge pe strada neurmarita de paparazzi sau de te miri cine care te judeca pentru cum iti sta parul…) Am aparut de destule ori la televizor pentru o cauza dreapta pe care am si castigat-o impreuna cu bucurestenii ce au iesit in strada alaturi de mine (am impiedicat pe Videanu sa mai construiasca blocurile de sticla in Piata Revolutiei si a Ateneului Roman), insa personal nu mi-as face din aparitiile tv o meserie… il admir insa f mult pe Bucurenci pentru tot ce face pentru Delta Dunarii, pt tot mediul inconjurator din Romania si educarea romanilor prin emisiunea sa, Romania Verde de pe Realitatea TV. Tot inainte, Dragos !

mariana duma peste dragos bucurenci in top posts wordpress

Lasă un răspuns

