sa mai aud pe cineva ca in Romania e mai rau ca in Japonia :))


sa mai aud pe cineva ca in Romanica e mai rau ca in Japonia :)) la asa ceva nu m-as fi asteptat de la japonezi nici in 1000 ani… dar evident m-am inselat. Si noi care credeam ca la noi nu e viata civilizata … poate vine vreun candidat la primaria Bucurestiului cu ideea de suplimentare de personal la metrou pentru „sardinizat” calatorii … ca aici in Japonia :)) parca aud anuntul de angajare „se cauta tip fortos, cu muschii la picioare si brate foarte dezvoltati, si cu palme cit lopata… :)) mintea sau scoala sunt inutile, dimpotriva, cu cit mai putina cu atit mai bine. Plata partial in barter, se ofera „funduleturi” la pipait , de toate mariminile :)) ptiu, chiar ma simt ceva mai bine in Romanica mea acum… din punct de vedere mers cu metroul🙂

5 thoughts on “sa mai aud pe cineva ca in Romania e mai rau ca in Japonia :))

  1. Doamne, am avut o senzatie de deja-vu… ceva teribil! 🙂 Nu, nu era vorba de drumurile mele cu metroul (Slava Domnului, pot merge pe jos pana la serviciu!); m-am vazut pe mine insami facandu-mi bagajele atunci cand ma oregatesc sa plec din localitate; nu stiu cum se face ca, intotdeauna, geanta mea de voiaj se dovedeste prea mica pentru cate vreau eu sa iau cu mine (intotdeauna trebuie sa „ma urc cu picioarele” ca sa pot inchide fermoarul! 🙂 )… 😉 In schimb, e adevarat ca eu am tot timpul din lume… nu stau cu ochii pe orar, cum face conducatorul metroului… 🙂

  2. :))))))))))))))))). m-am amuzat teribil. foarte ingenioasa ideea. am mers si eu cu metroul in buc. 4 ani cat am fost la facultate dar asa ceva nu am vazut.
    la noi mai multa lume civilizata. te mai impingi , mai dai din coate dar efectul de turma la ei e mai accentuat decat la noi

  3. Sarantocii de la Metrorex nu au nici macar fonduri sa angajeze „impingatori de calatori”.
    Ce mi-a placut la japonezi este ca se poarta cu manusi.

  4. Pingback: Ionut Parausanu » Suprapopulatia si criza ecologica mondiala

Lasă un răspuns

