Copilaria „de atunci” vs cea „de acum” – realitate pura…


Mi-a trimis un amic pe mess piesa asta s-o ascult sa-i spun ce parere am. Stie ca am simtul umorului si ca mi-am trait dulcea copilarie in „acele vremuri”… Desi nu e genul meu de muzica, m-a transportat „instant” inapoi in timp cu doar citeva versuri… M-a bucurat, emotionat, insa m-a si intristat realitatea celor spuse acolo… O alta piesa a lui Bitza arata diferenta intre superficialitatea tinerilor de azi in fata greutatilor vs taria de caracter   a tinerilor din anii 89… e buna in special pentru cei extremisti, Emo…dar nu numai…

Ascultati si voi si spuneti, functie de varsta pe care o aveti, cum vedeti voi diferentele dintre copilaria „de atunci” si cea „de acum”…(daca le stiti de la parinti, evident…si daca vi se par science-fiction sau nu)…

2 thoughts on “Copilaria „de atunci” vs cea „de acum” – realitate pura…

  1. oooo ce plimbarica in trecut!!! nu stiu copii astia cum era cand eram noi copii🙂 ma uitam zilele trecute am vazut, dupa multi multi ani inghetata de fistic…alta amintire de pe vremurile cand numai aia era mai suportabila la gust :)) sau ciocolata aia amara, magnolia mai tii minte ? stateam cu orele la coada pentru niste pufuleti prost facuti si prea sarati si cate si mai cate … acum am crescut si noi, am devenit adulti dar problema se pune cum vrem sa arate viitorul copiilor nostri… asa cum e acum nu e bine😦

Lasă un răspuns

