Ghici de ce 13 mie imi poarta noroc :)


daca voi va speriati de 13, eu nu. Chiar deloc…. Pai ar fi culmea sa ma sperie, din moment ce pe un 13 am vazut lumina zilei…acum…FIX …27 ani si ceva :))))) nu spun cu cat este egal acel „ceva” ca nu e treaba voastra :)))) cert e ca pe 13 august eu implinesc in fiecare an aceeasi frumoasa varsta: 27 + x ))))

in timp ce unii sunt stresati / deprimati ca trece timpul si „imbatranesc”… eu zic invers: din moment ce urarea zice „la MULTI ani”, de ce sa nu ma bucur daca Dumnezeu chiar asculta aceste urari si imi daruieste inca multi ani? eu sunt chiar fericita ca e asa, sunt fericita ca am o viata DIN CE IN CE MAI FRUMOASA, mai implinita, sunt din ce in ce mai increzatoare in mine, in destinul meu, in oamenii minunati din viata mea, incepand cu familia si continuand cu prietenii vechi si noi, romani si straini pe care ii am si de care ma bucur zi de zi, in energia parca din ce in ce mai mare de a face lucruri importante si interesante, in viziunea din ce mai mare asupra vietii si prioritatilor ei, in dorinta si putinta de a schimba sau „indrepta” lucruri, in dragostea din ce in ce mai mare pentru bunatatea si inteligenta creativa a oamenilor, in dragostea mea pentru Romania si tot ce reprezinta ea bun pentru restul umanitatii, in energia romanilor (in special tineri) de a-si schimba viata in mai bine ….si lista poate continua la nesfarsit…

Cea mai draga amintire a mea de un 13 august a fost la …13 ani, cand bunica mi-a facut o mare surpriza, ca sa nu mai plec la Bucuresti, ci sa-mi aduc toti prietenii de joaca in curtea ei: un tort cu frisca si bomboane, insa pe dinauntru din …mamaliga :)))) va imaginati ca, timp de 3 secunde am fost socata, insa apoi am ras cu totii asa de tare si ne-a placut asa de mult ideea ei traznita, izvorata dintr-o dragoste imensa de bunica, incat si acum rad cand mi-amintesc acea extraordinara si minunata zi si mi se pare ca s-a intamplat ieri… asa de vie sta inca in mintea si sufletul meu…si ii multumesc si acum pentru imaginea vie a unei copilarii fericite si pline de haz dar si de vorbe intelepte pe care le port cu mine mereu…desi ea ne vegheaza de sus…

Torturi si petreceri si prieteni am tot avut si voi mai avea in toti anii daruiti de Dumnezeu, insa un cadou atat de original nu voi mai primi probabil niciodata  :)) asa ca fiti originali si faceti si voi daruri memorabile celor dragi :))

in final, azi, de ziua mea, simt nevoia sa-i multumesc lui Dumnezeu aici public pentru toate darurile minunate pe care mi le face zilnic, pentru un fiu frumos si absolut deosebit ca suflet si inteligenta, pentru familia iubitoare si amintirile superbe dintr-o copilarie plina de calatorii prin toata Romania, de carti, de dragoste si de nazbatii care mai de care cu haiosul meu frate, pentru prietenii si oamenii pe care-i intalnesc, pentru ideile si energia pe care mi le da zilnic, pentru toate bunele dar si relele zilnice, pentu ca fara rau nu poti aprecia binele:))

Le multumesc si celor mai putin minunati, care m-au mobilizat sa lupt pentru o cauza sau alta si care m-a facut sa-i intalnesc pe acei oameni care au aceleasi valori cu mine si sa luptam impreuna… sa-i descopar ca pe pietre pretioase printre oameni obisnuiti…

p.s. sincer, ma simt mult mai bine acum ca la 27 ani cei adevarati :)))

asa ca sa nu va fie frica de trecerea timpului, totul e cum va simtiti, ce atitudine aveti, cat de tineri va simtiti in interior🙂 eu una nu ma dau pe o fata de 27 ani, obosita mereu si „plictisita” de viata, care trece prin ani fara nici un scop…:)))

„LA MULTI SI FERICITI ANI” deci si mie (27 + X+ 1 :))) si voua tuturor, oamenilor minunati din viata mea ! fie sa ne revedem cu totii inca multi ani de acum inainte, la fel de sanatosi, voiosi, frumosi, plini de energie si de viata, de scopuri si de vise, de principii si valori, de dorinta de a face mereu doar bine…fara compromisuri si fara regrete…

8 thoughts on “Ghici de ce 13 mie imi poarta noroc :)

  1. Iti scriu aici pentru ca intr-un fel cuvintele dainuiesc altfel🙂 Simt sa iti urez La Fel de Plina de Viata. La Fel de Plina de Vise Frumoase. La Fel de Plina de Iubire….sa fii secunda de secunda. Si La Cat Mai Multi Ani tot asa!!! Traieste clipa prin prisma viselor tale frumoase pe care le ai pentru tine, pentru cei dragi si pentru intreaga Romanie. Cu totii care te stim si sigur si oameni care nu te stiu, suntem norocosi ca tu faci ceea ce faci pentru lume…zi de zi!

    La Cat Mai Mult si pentru Cati Mai Multi Ani!

    Cu drag,
    Mihail🙂

  2. Mariana! Cealalta bucata a vietii tale sa fie un fel de periplu printre minunatii nebanuite, garnisite cu comori de constientizare si ticsite cu sos de gratie, racorite permanent cu iubire pura, simpla, sincera si, evident, neconditionata. Iar asta? Sa fie doar inceputul!🙂

  3. va multumesc mult si voua, celor care ati scris aici, si celor ce mi-ati trimis urari prin email, sms, telefon, personal🙂

    am avut o zi plina de energie pozitiva primita din partea multor prieteni, cunostinte,. parteneri, clienti, insa si a multor necunoscuti personal (ci din grupuri discutii civice, business) si va multumesc tuturor pt asta🙂

    toate cele bune si voua, tuturor !
    sa fim cu totii sanatosi si sa contribuim macar cu putin la o viata mai buna in Ro :))

  4. Intarzierea acestor cuvinte nu sterge nimic din admiratia, de acum si de totdeauna, pentru vitalitatea, optimismul si, mai ales, altruismul pe care le ghicesc in ceea ce faci. Iti doresc sa te pastrezi asa si sa te bucuri multi ani, asa cum ne-ai marturisit, de familia si prietenii tai. Ma bucura energia cu care te bati si cu care vei castiga, pana la urma, in fata celor care cred ca lumea inseamna numai interesele lor. La multi ani, Mariana!

Lasă un răspuns

