Multa sanatate ii uram Maestrului Gheorghe Zamfir!


Pana si un mit poate fi accidentat stupid !

suna ca o gluma proasta si o ironie a sortii, dar din cate mii de locuri a umblat maestrul prin lumea asta larga, trebuia sa fie accidentat chiar in fata casei sale…:(

Pentru ca multi dintre cunoscutii mei stiu ca sunt prietena cu Maestrul, am primit zilele astea peste 100 telefoane in care am fost intrebata daca stiu care mai e starea dansului si ca ii ureaza sanatate si se roaga cu totii sa se faca bine repede si sa revina pe scena!

ca o paranteza, sunt mandra sa spun ca in august 2007, Maestrul a avut incredere in mine si mi-a incredintat viata lui si pe a iubitei sale din acel moment, Gina Tanase, cand am condus spre aniversarea managerului sau, Tudor Chitu, aproape de Campulung Muscel. Atat eu cat si fiul meu am petrecut atunci 2 zile de vis, cu muzica, rasete, multe amintiri din viata sa profesionala si personala din toate epocile, petrecere prvata pina la 3 dimineata… absolut de neuitat. Le multumesc si Maestrului si lui Tudor pentru acele zile… Si sunt fericita ca drumul nostru a decurs perfect, pentru ca nu as fi vrut sub nici un chip sa intru in istorie cu un accident cat de mic produs maestrului, chiar daca nu din vina mea (pentru ca ador sa conduc si o fac chiar f bine…scuze pt lipsa de modestie)

Revenind, am vorbit chiar acum cu managerul sau actual si prietenul meu, Daniel Prodan, si am aflat ca a ajuns acasa, doarme si se simte mai bine. Doamne, ajuta-ne sa ne mai bucuram inca multi ani de talentul incontestabil al unui mit mondial al muzicii care din fericire s-a nascut in Romania noastra draga…

Lasati mai jos urarea voastra catre Maestru, le va citi pe toate cand se va face bine… Acum are nevoie de toata dragostea si aprecierea noastra…

8 thoughts on “Multa sanatate ii uram Maestrului Gheorghe Zamfir!

  1. Am senzatia sacrilegiului asupra unei icoane scumpe…
    Multa sanatate, tarie, solidaritate si admiratie – marelui nostru artist creator si cetatean!

  2. Va salut dragi conationali,
    Am aflat si eu de stupidul accident al nemuritorului nostru maestru. Ca un fin iubior al artei si un mare admirator al maestrului, pot sa zic ca am ramas stupefiat si contrariat de aceasta ironica, ilara, comica si dramatica patanie. Dar marii oameni nu pier asa de usor. Ii doresc maestrului din tot sufletul, recuperare rapida, liniste sufleteasca si prieteni sinceri si fie ca armonia divina sa-i insufle in continuare forta creatoare ca acest mare titan al muzicii sa-si indeplineasca destinul pe deplin spre gloria lui Dumnezeu si spre beneficiul omenirii. Amin.
    Sa ne traiesti mastre! Veti ramane mirabil, inefabil si unic spre marea bucurie al acestui popor incercat.
    Dumnezeu sa ocroteasca Romania!

  3. Domnule Gheorghe Zamfir va apreciez munca si talentul si va doresc multa sanatate.
    Boala sau orice accident sunt in general considerate ca fiind o catastrofa.In ochii mei ele sunt prilejuri de crestere spirituala,de intalnire cu Cel care ne-a dat viata.Si orice durere pe care o traim este de fapt o nastere.
    Sa va fie aceasta intamplare ocazie de intarire in credinta.
    Doamne ajuta!

  4. Maestro –

    Greetings from the USA. I’m sorry to hear about the accident you had.

    I also have walked (and driven) the streets of Romania and to be honest the drivers are crazy there. It is the only place in the world that a driver has kept going through a light and actually brushed my leg with his car.

    It seems most important in Bucuresti to remember what our moms taught us and always look both ways twice before stepping into the street.

    Us older guys take longer to heal so we must be extra careful. I wish you a speedy recovery. Take it slow, please.

    Kind regards.

    John K.
    St. Louis, MO USA

  5. L-am vazut pe artistul Zamfir la emisunea „Nasul” de la B1 TV acum vreo citeva luni de zile. Mi-a parut rau ca am vazut un om nemultumit de soarta sa (de faptul ca a pierdut casa si gradina indragita din Franta, impresarii l-au pacalit de multe ori, astfel ca acuma, dupa o cariera stralucita si multe milioane de albume vindute, nu are bani, iar statul roman ii ofera doar un venit de doar 1000 lei), un om in care rabufnesc in suflet nemultumiri si reprosuri. Nu am inteles cum de marele Zamfir, care are atit de inalte trairi artistice, nu a inteles sa vada in tot ce se intimpla, voia lui Dumnezeu, sa vada in tot ce i se intimpla, ca tot raul este inspre intarirea sufletului lui, pentru curatarea de reprosuri, regrete, pretentii, (pentru a ajunge asemeni iubirii neconditionate a lui Hristos, care a reusit sa ii iubeasca si sa ii ierte pe cei care il umileau si il omorau). Am auzit la emisiunea asta, cum artistul Zamfir, ii acuza pe romani de nerecunostinta, de multe milioane de albume vindute in Romania, pentru care nu a putut fi platit corespunzator… mi se pare foarte periculos sa aduci reprosuri unui popor intreg… poate de asta i s-a si intimplat accidentul… sa nu uitam ca din poporul acesta nerecunoscator i-a dat viata, si-a extras forta artistica din acest popor mereu umilit (popor care a stiut sa accepte fara resentimente aceasta umilinte ale vietii). Am vazut ca omul Zamfir se lupta cu proprii demoni, si ii urez succes in atingerea impacarii, acceptarea umilirii, chiar si umilirea produsa de un accident stupid. Maestrul Zamfir are multa iubire in el, dar pentru faptul ca nu pune pe primul loc iubirea, ci arta lui, moralitatea etc, este poate mai prejos decit un tigan de satra, analfabet, hot de gaini, cu mult mai putina iubire, dar care pune iubirea pe primul loc, traieste viata cu bucurie, cu o multime de copiii in bordeiul lui, dar care cinta de bucurie ca a reusit inca o zi, sa aduc de mincare familiei.

Lasă un răspuns

