La multi si fericiti si sanatosi ani, my dear dear Mom :)


Inteleg de la multi prieteni si cunoscuti ca nu mai au de mult unul sau pe ambii parinti. Sau ca nu sunt chiar in cele mai bune relatii cu ei. Imi pare sincer foarte rau pentru ei.

Asta pentru ca Dumnezeu m-a fericit cu cea mai buna mama care exista pe planeta Pamant de la facerea lumii si pina azi… Si nu exagerez deloc: am amintirile cele mai calde si mai iubitoare legate de ea din copilaria mea iar de cand sunt si eu „matura”, imi este literalmente cea mai buna si apropiata prietena. Imi stie toate implinirile si neimplinirile, supararile si frustrarile, fericirile si nefericirile, mi-a fost alaturi in cele mai grele momente ale vietii mele (putine ce-i drept, dar totusi…grele la acel moment pentru o adolescenta naiva…), imi este alaturi mereu mie si fiului meu si fratelui meu si familiutei lui, ca o umbra draga care ne insoteste peste tot…

Astazi e ziua TAdraga Mami, si abia asteptam cu totii sa te sarbatorim si sa simtim caldura casei tale, belsugul mesei tale si sa adaugam o floare la buchetul vietii tale din care suntem fericiti ca facem parte🙂 TE IUBIM cu totii si iti multumim pentru energia si dragostea ta neconditionata care ne-a motivat mereu sa ne autodepasim si sa fim oameni buni in viata. Sper ca nu te-am dezamagit. Datorita tie in primul rand suntem atat de puternici cu totii… Dumnezeu sa ni te tina sanatoasa inca multi ani…

One thought on “La multi si fericiti si sanatosi ani, my dear dear Mom :)

  1. LA MULTI ANI!
    Sa va dea dumnezeu tot ce va doriti,zile senine,bucurii si multi ani de acum incolo.Mi-ar face o deosebita placere sa va cunosc si sa va multumesc personal pentru ceea ce ati creat si ati facut pentru noi.
    Imi doresc din tot sufletul ca Dumnezeu sa va de-a asa cum am spus si mai sus tot ce va doriti,atat dumneavoastra cat si familiei dumneavoastra.
    LA MULTI ANI !

Lasă un răspuns

