Azi am primit o veste excelenta…voi avea in familie o ARHITECTA ce iubeste Bucurestiul istoric!


Dupa ce mi-am mancat 2 ani din viata cu lupta imporiva Primarului Videanu si o parte a arhitectilor care isi bat joc cum vor de arhitectura Bucurestiului, sunt foarte fericita ca de partea binelui vine o noua viitoare arhitecta: nepotica mea (fiica fratelui meu) tocmai a intrat la Facultatea de Arhitectura din Bucuresti!

Felicitari, draga Ana, si fie ca voi, generatia voatra nascuta LA REVOLUTIE, sa iubiti si sa puneti in valoare mult mai bine arhitectura Bucurestiului, ca in toate orasele mari care isi respecta cultura si traditiile si mai si scot bani din turism… Noi toti ne punem speranta in voi, oamenii tineri, nealterati, curati, incoruptibili si iubitori de cultura… ca de cei vechi si corupti, fara bun gust si care ne trantesc blocuri kitsch peste tot in centrul istoric si cultural, suntem satui pina peste cap…

P.S. daca in timp te vei da si tu de partea arhitectilor-kitsch, tie nu-ti organizez marsuri de strada si conferinte de presa, ci doar vin si te trag de urechi :))) glumesc, stiu ca nu va fi cazul… :))

3 thoughts on “Azi am primit o veste excelenta…voi avea in familie o ARHITECTA ce iubeste Bucurestiul istoric!

  1. felicitari Ana!
    sper ca generatia noastra (nascuta la revolutie) sa le arate Romanilor ca se poate trai si altfel,sa inlocuim „eu” cu „noi” si sa construim servicii bune,pentru oameni.

    Te sfatuiesc Mariana sa lasi Bucurestiul si sa vi la Cluj,vei gasi locuri minunate in Transilvania🙂

Lasă un răspuns

