Cum imi voi petrece Sarbatorile de iarna :)


am prieteni si cunoscuti in agentii de turism care ma tot imbie cu oferte care mai de care mai tentante prin Europa mediteraneana sau chiar mai departe…prin Caraibe, Australia, doar sa fie cat mai departe de…zapada…

Desigur ca in orice alte conditii mi s-ar parea atractive ofertele lor, insa eu raman la parerea mea: SARBATORILE DE IARNA, CRACIUNUL SI REVELIONUL NU AU NICI UN HAZ FARA ZAPADA ! Sau fara colindatorii nostri adulti sau copii, depinde de zona si obiceiuri, fara sorici, sarmale, carnati, mamaliga, muzica lui Stefan Hrusca si bataia cu zapada...Parerea mea🙂 Ca sa nu mai spun ca nu au nici un haz daca esti departe de familie, mai ales daca iti traiesc inca parintii… adica sa ratez ocazia sa petrec macar o zi de Craciun cu cei dragi? pai cum vine asta? sa nu merg la masa imbelsugata a mamei, facuta cu atata dragoste si migala, cu 5 feluri diferite de mancare plus cozonacii ei unici? sincer, cred ca pot merge in strainatate in orice alta perioada din an, insa pe cele pe care le mai am de petrecut cu parintii mei inca tineri SIGUR nu le voi rata, pentru ca va veni si vremea cand as da orice sa mai stau o zi la masa lor imbelsugata de Craciun… impreuna si cu fratele meu si familia lui, si unde copiii nostri inca sunt la varsta cand se mai joaca… Oare pot inlocui asa ceva cu o banala excursie afara, printre necunoscuti, unde niciodata prezenta mea nu va fi mai importanta ca in propria familie? Nu, desigur ca nu🙂

Voi profita la maxim de fiecare sarbatoare cu copii si parinti la masa si-mi voi aduce aminte de fiecare cu drag cand copiii vor fi mari si plecati, iar parintii asemenea, fiecare pe alt drum…

3 thoughts on “Cum imi voi petrece Sarbatorile de iarna :)

  1. scrii frumos, gindesti sanatos
    mi-e dor de ce-ai scris nici nu-ti inchipui cit
    de 26 de ani n-am mai simtit ce scrii tu aici plugushorul si sorcova…
    sarbatori fericite

  2. Pingback: Acest Craciun e mai deosebit pentru mine… « Mariana Duma - Pentru Romania si valorile ei

Lasă un răspuns

