Azi m-am reintalnit cu 2 milionari romani pe… biciclete!


Azi am fost la Targul Traditiilor din Piata Revolutiei. Am facut multe poze, ca de obicei, pentru toti cei ce nu au apucat sa ajunga sau nu mai sunt in tara si le e dor sa mai vada ce se intampla acasa si mi-am imaginat obiectele alea atat de frumoase in casele romanilor… din pacate din ce in ce mai putine.. traditia se cam duce, tineretul rural isi face case moderne, fara multe obiecte traditionale…

Surpriza serii pentru mine a fost insa intalnirea cu sotii Florin si Mariuca Talpes, patronii milionari de la Softwin care au dus faima Romaniei in lume cu produsul lor antivirus, Bitdefender, care a fost si este printre primele bestsellers in lume. Ii stiu de multi ani pe amandoi, pe dl Talpes in mod special l-am intalnit de multe ori in intalniri de lucru, conferinte, targuri nationale si internationale (Cebit Hanovra si Systems Munchen), sau la Cotroceni la premiile IT ale Romaniei prin 2004 cred. Atunci m-a „botezat” „bomba atomica” (cand eu de fapt sunt asa cuminte:) Apoi am fost membra in Comisia Etica din ANIS, o a doua asociatie de ITC unde dinsul era Presedinte pe acea vreme:) Iar pe dna Mariuca Talpes o stiu personal din Asociatia Prietenii Muzeelor Minovici… si mi se pare o femeie extrem de modesta, normala si deschisa, pentru statutul social pe care-l are… ceea ce e foarte rar, precum stiti si voi.

Ce vreau de fapt sa va spun este ca, pe langa ca mi-a facut mare placere sa-i revad pe amandoi, m-am bucurat si mai tare sa-i vad PE BICICLETE !

Adica nu ar avea bani sa-si ia oare ultimele tipuri de masini numai pentru weekend, sa epateze, cum fac atatia cu mult mai putini bani? Sau se gandesc la sanatatea lor si chiar la mediul inconjurator, prin deplasarea lor duminicala NEPOLUANTA? Nu am putea lua oare si noi exemplul lor, sa ne petrecem mai mult timp pe doua roti? Daca ei, milionari in euro si celebri in piata de IT in Romania si in lume se pot deplasa sanatos pentru ei si pentru ceilalti, noi nu am putea? Ce ziceti ? Ne scade cumva vreun rang?🙂 In afara ca nu avem piste ca lumea, ce ne lipseste?

One thought on “Azi m-am reintalnit cu 2 milionari romani pe… biciclete!

Lasă un răspuns

