Care a fost cea mai frumoasa zi din viata ta?


M-a intrebat azi cineva „Care a fost cea mai frumoasa zi din viata ta?” Uau… ce intrebare grea… am inceput sa-i insir o lista lunga de zile foarte fericite dar sincer nu m-am putut opri la nici una care ar fi in TOP. Ce sa aleg, cand pentru acel moment, asa credeam, ca aia fusese cea mai frumoasa zi de pana atunci… Deci, inca nu stiu ce sa aleg: o copilarie perfecta, cu mii de episoade superbe, cu parinti si matusi si vacante in toata tara, si veri si ierni si cu mii de peripetii din vacante? sau ziua cand am intrat la un liceu foarte bun cu nota mare, fara meditatii? sau ziua cand am nascut un copil adorabil? sau una din zilele lui de nastere si il vedeam crescand sub ochii mei si imi doream ca timpul sa ramana pe loc si el sa fie la fel de dragalas inca cel putin 20 ani? sau cand mergeam la job de placere, aveam succes, semnam un contract important cu vreo firma straina? sau cand am luat Diploma de Excelenta pentru incapatanarea mea de a-mi promova semenii in lumea IT-ului mondial? sau cand mi-am facut prieteni si am petrecut timp de calitate cu fiecare dintre ei, chiar daca cu unii am inceput prin a face business? sau cand am savurat fiecare vacanta frumoasa cu copilul meu prin muntii superbi ai Romaniei, in insorita Grecie sau oriunde am mai fost prin lume? sau cand am luptat civic cu alti voluntari pentru orasul pe care-l iubesc atat de mult pentru ca in el am trait 95% din viata si cand am castigat cu totii lupta de peste 2 ani? sau cand vine Craciunul si totul devine magic, eu redevin copil si ma bucur din nou de tot si de toate? sau cand ma revad cu fosti colegi dupa 20 ani si parca nu a trecut decat o zi pentru ca totul e inca atat de viu si dulce in mintea mea?

sincer… nu stiu cum sa fac ierarhia… si nu pot deci raspunde la o intrebare atat de grea. Cred ca fiecare perioada a vietii are o „cea mai frumoasa zi” si ca sta in puterea noastra sa facem ca fiecare zi sa concureze la acest titlu si la final sa ne fie foarte greu sa alegem pentru ca vor fi deja prea multe…

Lasă un răspuns

