Am dat interviu pt revista National Geographic


1. In seara asta am dat interviu prin skype unui jurnalist roman din Londra, pentru urmatorul numar din revista National Geographic, editia romana, ref campaniile mele civice pt salvarea Pietei Revolutiei, a Ateneului Roman (George Enescu) si altor obiective din patrimoniul Bucurestiului, despre ce putem face fiecare pentru cauzele in care credem: patrimoniu, cultura, verde, etc.

2. De luni pina vineri, intre 20 – 21, va recomand cu mare caldura emisiunea „Ultimate survival” (Supravietuirea extrema) de pe Discovery Channel, cu Bear Grylls. Cand sunt acasa, e litera de lege, impusa de fii-miu: nu am voie sa fac altceva, ci sa ma uit cu el si sa „invat sa supravietuiesc in natura extrema”. Acum vorbind foarte serios, e un show FASCINANT din multe puncte de vedere:

– ne aminteste ca suntem copiii MAMEI NATURI si ca trebuie s-o iubim si s-o respectam daca vrem s-o pastram! Bear ne invata la fiecare pas ce fac bastinasii zonei, cu ce se hranesc, cu ce se incalzesc, ce beau cand nu au apa, cu ce plante se vindeca etc si el chiar le aplica pe pielea lui…

– ne da curaj si optimism sa trecem peste foarte multe bariere mentale si frici artificiale: mananca orice e comestibil si bea orice e potabil si neotravitor, doar in ideea de a supravietui…(nu va dau exemple, trebuie sa vedeti…:)

– ne invata extrem de multe lucruri interesante despre soare, lumina, luna, noapte, zi, foc, apa, orientare in spatiu si timp, conditii extreme de catarare, coborare, inot, etc

Serios: show-ul zilnic MERITA CU PRISOSINTA VAZUT impreuna cu familia… Ne intareste si ne binedispune intotdeauna, ne intoarce la valorile traditionale ale naturii si omului… astept si parerile voastre🙂

3 thoughts on “Am dat interviu pt revista National Geographic

  1. Felicitari pentru articol! La cat mai multe!
    De cateva luni am descoperit si eu emisiunea „Ultimate Survival* si ma uit impreuna cu sotul ori de cate ori ne prinde ora 20.00 acasa. Omul asta este extrem de simpatic si nu devine nesuferit prin atitudine de genul „uite cine mi-s eu, cate stiu si pot!”. Chiar sunt foarte multe lucruri de invatat si ne destinde perfect dupa ziua de lucru. Dealtfel, zilele astea zapam numai intre canalele Discovery si National Geographic. E o nebunie ce se intampla pe televiziunile nationale: incultura si circ!

Lasă un răspuns

