La Boema lui Puccini, alaturi de cel mai longeviv bariton din lume, un roman…


In seara asta am fost la Opera, am vazut Boema de Puccini. Simteam nevoia de un spectacol deosebit in aceasta zi de Mos Niculae si mi-am umplut sufletul de muzica de calitate si de emotie, la revederea unei povesti de dragoste romantice, chiar daca si foarte  triste la final…

Se pare ca saptamana asta am parte doar de surprize deosebite, pentru ca aici m-am reintalnit cu bunul meu prieten, maestrul Dan Iordachescu, la ora asta cel mai longeviv bariton inca in activite DIN LUME!!! la anul, in 2 iunie, va implini … 60 ani de activitate lirica, cu turnee in zeci de tari din toate continentele…

Fiica sa, soprana Irina Iordachescu, a interpretat in aceasta seara, in Boema, rolul cochetei, insa sufletistei Musette. Pentru cine nu a vazut piesa, ii recomand cu caldura sa mearga… va avea o seara foarte deosebita…

Lasă un răspuns

