Azi e ziua fiului meu cel bun si frumos…


Azi e ziua frumosului meu baiat🙂 Imi amintesc cu nostalgie toate sarbatoririle lui de pina acum, toate cadourile si zambetele lui de copil fericit… si nu-mi vine sa cred cat s-a facut de mare, frumos si bun… si asta nu o spun doar eu, in mod subiectiv, ci toata lumea care il cunoaste🙂

Sunt mandra sa fiu mama lui si ii urez si aici, in fata lumii, toate cele bune in viata, sanatate, prieteni buni, principii sanatoase ca si pina acum, soare in inima si sa i se implineasca toate visele (nu le dezvalui aici…nu-mi da voie :))

La multi si fericiti ani, baiatul meu! Iti dedic aici o poezie care sa te calauzeasca in viata…

2 thoughts on “Azi e ziua fiului meu cel bun si frumos…

Lasă un răspuns

