Acest Craciun e mai deosebit pentru mine…


E prima seara de Craciun…si am cateva ganduri legate de aceasta sarbatoare:
1. a fost primul Craciun fara una dintre matusile mele, care a suferit de curand un atac cerebral si sta in spital, operata pe creier, legata la aparate, vulnerabila si in bratele lui Dumnezeu, la mila lui… Ne rugam cu totii pentru ea, alaturi de varul meu venit sa o vada tocmai de la Paris… Doamne ajuta sa fie bine si matusa mea sa-si revina si sa petrecem inca multe Craciunuri impreuna… mai ales ca ea era sufletul petrecerii… Doamne, cat de vulnerabili suntem…

(update 29 dec – matusa mea a murit si pe 31 va fi inmormantata… halal amintiri de Craciun si Revelion va avea varul meu toata viata, si are doar 35 ani…)

2. am petrecut aceasta prima zi in familie, impreuna cu parintii mei sanatosi si voiosi (slava Domnului…) si fiul meu, acasa la fratele meu si familiuta lui, cu o nepotica studenta la arhitectura, cuminte si frumoasa si alta de 6 ani, care inca ne mai „controleaza” gentile de „rujuletze” si inca nazdravana ca argintul viu🙂 (doar e leoaica, cum e si matusi-sa🙂
Am savurat deci cu atat mai mult momentul, cu cat am vazut de aproape ca cei dragi pot fi intr-o clipa la un pas de moarte, poate fara nici o speranta de revenire… Sper deci ca parintii mei sa fie printre noi, sanatosi si cu voie buna inca muuuuuulti ani de acum incolo🙂

3. M-a intristat faptul ca nu am vazut decat extrem de putini colindatori… si aia adulti… insa copii, deloc !!! mi s-a parut incredibil sa nu mi se mai sune la usa de prichindei cu fete inrosite de frig dar zambet larg pe fata si voci cristaline…:( sunt chiar foarte trista ca se pierde acest obicei, de parca ne-ar fi rusine sa-l continuam…
Oare ce putem face sa-l inviem din nou ??
Tu cum ti-ai petrecut Craciunul? Ai colindat sau ai fost colindat ?🙂

5 thoughts on “Acest Craciun e mai deosebit pentru mine…

  1. Draga prietena, ma bucur sa iti pot spune ca si eu am avut un Craciun deosebit (de fapt, a fost cel mai placut, de cand ma stiu – si ma stiu de ceva ani!😉 )! A fost linistit, alaturi de prieteni si familie, cu bucate din belsug, care mai de care mai gustoase, toate sub dulcea supraveghere a lui Doamne-Doamne! Pe la noi au trecut si colindatori (nu ca in alti ani, dar au fost cateva serii… ), numai copii.
    Iti doresc sa mai petreci multe Sarbatori alaturi de matusa ta, care sa va umple sufletele si chipurile de buna-dispozitie!
    Si, ca sa fiu sigura ca nu uit: LA MULTI ANI!!!

  2. Noi in California de 30 de ani tinem colindul in viata. E simplu. Va luati voi cu copii si familia si mergeti. Asa facem noi aici…si toata lumea se simte bine. Ba mai mult ca sa il tinem pe tatal meu de 76 de ani ocupat, ca a fost toata viata un om energic si acuma poate face pe afara mai putin, i-am pus un computer, iar vinerea nepoti si stranepoti ii ducem la bunici pentru Bible study…
    Am citeva poze pe blog daca esti curioasa…
    In acelasi timp ma iti transmit la multi ani!

    Am cunoscut si eu o familie Duma…Duma Viorel…cred ca este acuma in senat sau asa ceva in Hunedoara, daca nu gresesc. Aveau doi copii…ceva ruda?

  3. Pingback: Ce ne invata moartea fiului de 16 ani al lui John Travolta « Mariana Duma - Pentru Romania si valorile ei

Lasă un răspuns

