Azi e o zi deosebita: l-am cunoscut pe Florin Piersic


In seara asta am fost din nou la teatru, la Straini in Noapte cu Florin Piersic si Emilia Popescu in regia lui Radu Beligan, la Opera Romana.

De mult imi doream sa-l cunosc personal pe marele Florin Piersic, cel mai iubit actor al romanilor. Si iata ca l-am cunoscut, dupa piesa, am facut cateva poze cu el si cu Emilia Popescu, iar la final mi-a oferit si unul dintre cele mai frumoase buchete de flori primite de el pe scena…

2 februarie 2009… o zi pe care o voi tine cu siguranta minte, pentru ca am vorbit si am fost imbratisata, pupata de acest om pe care-l iubim cu totii de atata timp si pe care putini au norocul sa-l cunoasca personal… Sunt deci fericita si astept sa vad ce surprize imi mai ofera viata…

One thought on “Azi e o zi deosebita: l-am cunoscut pe Florin Piersic

  1. Cand , in urma cu cativa ani s-a propus un brand pentru Romania , desi patria mea draga are multe bogatii care ar fi putut sa o reprezinte , primul meu gand a fost marele nostru actor FLORIN PIERSIC . El este un brand prin sine insusi … el este pur si simplu FLORIN al nostru al tuturor . Simpla pronuntare a numelui sau inspira dragoste si respect. Toata lumea il iubeste . Si eu. Te iubim FLORIN !

Lasă un răspuns

