Din nou la teatrul Rapsodia


Am vazut a doua premiera a piesei Toti cinci la Rapsodia, cu cei 5 tineri minunati.

stiu, prietenii mei, o sa-mi  ziceti iar pe privat ca sunt obsedata de teatru, insa acolo chiar imi incarc bateriile mintii si sufletului mai bine ca oriunde in alta parte, in afara de biserica sau vorbind cu oameni curati la suflet sau citind o carte buna sau ascultand o muzica buna…

M-am bucurat foarte mult sa ma intalnesc acolo acum si in alte ocazii cu prieteni si cunoscuti care mi-au spus ca s-au dus la piesa X sau Y la indemnurile mele, trimise in messenger sau in urma postarilor despre diferite piese de aici din blog🙂 unii m-au intrebat chiar daca sunt si PR-ul veunui actor dintre toti cei multi pomeniti in blogul meu,  din moment ce in ultima perioada scriu mai mult despre cultura decat pina acum. Va raspund tuturor: NU, nu sunt decat o simpla admiratoare a lor si a ceea ce reprezinta ei pentru noi. Sunt doar una dintre multi alti fani ce scriu pe bloguri, grupuri, site-uri, forumuri, messenger, etc despre orice artist ce merita atentie…numai ca eu nu-mi pierd timpul pe forumuri sa ma iau la harta cu altii care sunt impotriva unui artist sau altuia, unei credinte sau alteia, unui discurs sau altuia… nu-mi pierd energia in dispute inutile🙂

pentru ca presa e plina de platitudini, vulgaritati, mizerii, scandaluri sau crize, cred ca avem datoria sa facem orice putem sa ne sustragem ei si sa folosim orice cale spre a ne informa noi intre noi despre lucruri interesante:)

cine nu e de acord cu mine ca trebuie sa ne promovam valorile culturale, sa fie sanatos. Sa citeasca ce vrea el si sa-si umple capul si viata cu ce i se ofera…

eu aleg binele si frumosul, valorile autentice ale romanitatii, de la ultimul taran autentic cu bun simt pina la cel mai fin intelectual care are si ceva important si curat de zis (ca avem si de-ailalti…), de la natura extraordinara pina la istorie si cultura, de la patrimoniu la lupta pentru pastrarea lui…

fiecare e liber sa aleaga ce vrea si nu am nici o problema cu nimeni. Dar ma bucur sincer daca cei ce ma citesc uneori, se simt inspirati sa faca ceva interesant cum e sa mearga la o piesa de teatru sau alta… la o conferinta culturala sau sa citeasca o carte deosebita…

Lasă un răspuns

