A mai cazut o stea…


Vineri dimineata cand m-am trezit, am dat drumul la stiri si m-a izbit stirea de pe ecran: MICHAEL JACKSON A MURIT. Mi-au dat lacrimile instantaneu… Mi-am trezit baiatul si i-am spus si lui vestea cu vocea gatuita de plans si emotie… Era o veste incredibila, pentru ca ni se parea ca Michael e vesnic tanar, vesnic copil, invincibil… Pur si simplu eram paralizata in canapea cu ochii pe ecran si mintea blocata in acele cuvinte care parca nu se puteau inghesui in rationalul meu…
Imi amintesc si acum cand am auzit prima data de el. Eram la un revelion cu fratele meu, la prieteni si ne-am oprit cu totii din dans, sa-l urmarim pe rege cantand si dansand perfect, in ritmul lui unic…
Ani de zile l-am ascultat si iubit, admirat, respectat, cantat, dansat.

Stiu ca a lucrat cu personal romanesc pe avioanele din turneul sau History si ca aprecia foarte mult Romania, venind aici in 92 si 96 si facand fericiti sute de mii de fani ce l-au vazut live.

Insa lucrul pe care vreau sa-l subliniez cel mai mult acum este faptul ca acest om a avut toata dragostea si aprecierea mea in primul rand pentru ca si-a folosit influenta enorma asupra milioane de oameni de pe toate meridianele lumii, transmitand atatea mesaje umanitare, ecologice, civice, sociale in cantecele sale gen HEAL THE WORLD, EARTH SONG, BLACK AND WHITE…
Cred ca mesajele pe care ni le-a lasat mostenire in toate acele cantece sunt si acum la fel de actuale si ar trebui sa le revedem si sa luptam si noi, asa cum putem fiecare, sa facem si sa lasam in urma o lume mai buna…
Te vom iubi intotdeauna, Michael Jackson, vei fi mereu in sufletele noastre ca un copil adult, sensibil si timid, insa puternic pe dinauntru si cu dragoste de umanitate si mediu…

One thought on “A mai cazut o stea…

Lasă un răspuns

