A mai trecut un an din viata mea…


13 august… Pentru unii zi cu ghinion🙂 Pentru mine o zi deosebita: e ziua cand m-am nascut… in aceasta frumoasa tara🙂
Ma incearca multe sentimente in aceasta zi a mea: recunostinta catre Dumnezeu ca sunt sanatoasa si eu si cei dragi ai mei, dragoste imensa de viata, de familie, de prieteni, de oameni dragi si de tot ce-i frumos… multa energie si dorinta sa fac inca multe lucruri bune pentru cauzele in care cred cu tot sufletul…
Am multe lucruri pentru care sa-i multumesc lui Dumnezeu in aceasta zi a mea de bilant, de aniversare: pentru sanatate, energie, optimismul meu cica contagios, pentru ca am in jur prieteni buni, de calitate. Dar mai mult decat toate la un loc sunt recunoscatoare ca sunt implinita ca om, ca femeie, ca mama: am un baiat frumos, sanatos si bun care e mai mult decat lumina ochilor mei. Are 16 ani si deja 187 cm, gropite in obraji si un zambet care lumineaza o camera intreaga. Un simt fin al umorului, un caracter frumos si un suflet mare, respect pentru tot ce conteaza: parinti, bunici, natura, tara, valori, principii si visuri mari sa schimbe lumea…
Ii multumesc deci lui Dumnezeu pentru fiecare noua zi a vietii mele, cu bucurii si provocari, cu bune si rele, cu tot ce am presarat in cale si sper sa am aceeasi energie si optimism sa trec cu bine peste toate…
Le multumesc tuturor din viata mea, care sunt pe internet sau nu, care-mi citesc aceste ganduri sau nu, pentru fiecare clipa petrecuta impreuna cu bucurii sau cu tristeti, cu rasete sau cu lacrimi, cu imbratisari sau cu despartiri. Pentru ca fiecare zi e un eveniment ce merita trait si impartasit cu cei dragi. Si pentru ca avem de invatat ceva din absolut orice intamplare, oricat de banala.
Eu azi imi fac inca un bilant personal, trag invataminte noi si incerc sa devin pe zi si an ce trece, mai inteleapta, mai intelegatoare, mai calma, mai generoasa… cu prioritati mai bune ca in trecut si actiuni mai cu spor… spuneti-mi voi in ce masura reusesc :))
va invit deci la o felie de tort si la un pahar de sampanie virtuale, va multumesc tuturor ca faceti parte din viata mea si ca mi-o imbogatiti zilnic cu idei si lucruri interesante. La multi ani deci si mie si voua, tuturor, sa fim sanatosi si sa ne bucuram de viata cat mai mult si mai intens, sa facem fapte bune, sa avem doar vorbe si ganduri bune si sa avem cu ce ne mandri cand vom avea „nepurcei”🙂

7 thoughts on “A mai trecut un an din viata mea…

  1. buna,am avut acelas nume ca al tau si pe scurt parca ma transpun in viata ta,acelasi destin si ganduri,principii de viata,etc.le am si eu.

Lasă un răspuns

