Azi Romania e in doliu: a murit maestrul Gheorghe Dinica


Azi nu am putut face nimic altceva decat sa-l plang pe marele maestru Gheorghe Dinica, sa citesc, sa scriu pe twitter, sa-l ascult, sa-l revad…

 

mi s-a parut absolut inutil orice altceva as fi putut face, pe langa grozavia vestii ce a indoliat o tara si chiar un neam intreg, imprastiat pe toate continentele si care l-a iubit pe acest monstru sacru timp de 48 ani pe scena.
Eu l-am vazut in cateva piese de teatru, cel mai mult mi-a placut in Take, Ianke si Cadar… Umorul si charisma lui erau unice…
Nu prea stii ce sa spui in astfel de momente… in afara ca te bucuri enorm ca ai fost contemporan cu asemenea om si ca-ti promiti sa mergi mult mai des la teatru de azi incolo, sa te bucuri de ultimii actori mari ramasi inca in viata… si ca iti pare f rau ca nu prea vedem multi actori mari inundandu-ne ecranul ca astazi, plangandu-l pe unul dintre cei mai mari actori romani ai tuturor timpurilor si ca e mare pacat ca suntem in schimb bombardati de gunoaie si false vedete, goale de continut…
Am vazut cum plangea Vladimir Gaitan in direct la Happy Hour, l-am auzit pe maestrul Marin Moraru cum spunea „azi a murit fratele meu”, pe Mircea Diaconu ce spunea „azi toata tara e-n priveghi” si pe altii care erau cu ochii-n lacrimi si gatul inecat de plans la vestea oribila… si ma gandeam ca Dumnezeu isi face trupa de teatru in cer si ne ia pe rand marii actori… asa ca, sa mai profitam si sa-i vedem la teatru si sa-i adoram cat mai sunt printre noi…
Dumnezeu sa te odihneasca, Maestre!

2 thoughts on “Azi Romania e in doliu: a murit maestrul Gheorghe Dinica

Lasă un răspuns

