Proiecte noi pe 2010


Am inceput anul asta cu proiecte noi si interesante, de marketing, PR pt clienti de tot felul, dar si civice, ca fara ele nu ma simt intreaga, precum bine ma stiti deja🙂

Am inceput si refacere completa de imagine si servicii noi pt ARIES.ro, cea mai mare asociatie ITC din Romania. Va astept cu propuneri de parteneriat pt asociatie si pentru firmele membre din toata tara🙂

Vreau sa-mi „rezugravesc” si toate blogurile, cu teme si plug in-uri noi🙂

Am planuri mari si de vacanta & work, all summer long🙂 deja am niste idei superbe, vi le voi spune pe parcurs…

am si propuneri de colaborari foarte interesante, cu seminarii tinute pentru tineri inteligenti si minunati, abia astept !! ei ma inspira cel mai mult, intre ei simt o altfel de energie, o vibratie deosebita de inovare, curiozitate, interes, dorinta de autodepasire, de invatare, de progres🙂

tineti aproape, ne auzim mai des, promit🙂

One thought on “Proiecte noi pe 2010

Lasă un răspuns

