Mii de romani il plang astazi pe Ion Dolanescu


Romania plange astazi. Ne-am inmormantat Regele Muzicii populare romanesti, pe Ion Dolanescu. Nu am fost o fana fidela a lui, insa pentru ca-mi iubesc nespus tara si valorile, l-am admirat intotdeauna pentru cantecele lui care preaslaveau natura, dragostea curata, iubirea de tara, de sat, de oameni, de copii, de mama… Muzica lui si a Mariei Ciobanu, ca a lui Benone si Irina, Maria Tanase si a multor alti artisti populari de cea mai mare valoare imi aduc aminte de copilarie, cand parintii mei, rudele si prietenii lor petreceau duminicile si diverse aniversari cu muzica romaneasca si straina de toate genurile, dansau, radeau, mancau, cantau, spuneau glume, ne cresteau pe noi si se bucurau de viata…

Ma uit la stirile cu inmormantarea lui Ion Dolanescu si vad mii de romani care il petrec pe acest ultim drum… si ma gandeam scurt si la cati politicieni ar veni atata amar de lume si ar plange sincer… cred ca nu avem asa ceva insa… nu avem adica BARBATI DE STAT, lideri reali care chiar sa schimbe in bine viata romanilor…

in fine, imi imaginez ca viata multor semeni ai mei va fi mult mai trista acum, cand idolul lor, regele folclorului romanesc, nu mai e fizic printre noi, insa cred ca ne putem consola cu muzica lasata mostenire noua, poporului pe care se pare ca l-a iubit atat de mult…

Dumnezeu sa-l ierte si sa ne lumineze noua inimile sa ne iubim mai mult valorile cat le mai avem printre noi…

s

Lasă un comentariu